FAQ
FAQ – najczęściej zadawane pytania
Czy muszę założyć konto, aby robić zakupy w sklepie?
Odpowiedź zależy od wyboru klienta. Nie ma obowiązku rejestracji w naszym sklepie. Należy jednak pamiętać, że złożenie zamówienia nie jest możliwe bez akceptacji regulaminu sklepu. Zamówienia można składać jako gość. Wystarczy wypełnić formularz zamówienia. Znajdują się w nim niezbędne informacje potrzebne nam do realizacji zamówienia i wysyłki zamówionych produktów. Warto jednak zastanowić się nad decyzją – zarejestrowani klienci będą mieli szansę brać udział w konkursach, specjalnych promocjach i programach lojalnościowych.
Jak dokonać przelewu?
W przypadku wyboru płatności przelewem, Klient otrzymuje drogą e-mailową potwierdzenie zamówienia z danymi do przelewu. Gdyby jednak okazało się, że dane nie zostaną wysłane (np. z powodu błędnie podanego adresu mailowego) proszę skorzystać z danych poniżej:
Egoistus Sp. Zo.o, ul.Towarowa 20 B, 10-417 Olsztyn
Nr konta bankowego: 47 1090 2776 0000 0001 4799 5457 ( W tytule przelewu wpisując numer zamówienia oraz imię i nazwisko.)
Czy sprzedawane przez Ciebie produkty są oryginalne?
Tak, sprzedajemy tylko oryginalne produkty. Jesteśmy rzetelną firmą. Kupujemy towary tylko od sprawdzonych i sprawdzonych dostawców.
Dlaczego produkt/perfum pachnie inaczej?
Postrzeganie zapachu jest bardzo subiektywne, każdy z nas jest wrażliwy na inne nuty, do niektórych zapachów bardzo szybko przyzwyczajamy się i po prostu przestajemy je zauważać. To, że nie wąchamy perfum to bardzo dobry znak, bo to oznacza, że są dla nas idealne. Chodzi o to, aby nasze perfumy odczuwały osoby wokół nas, a nie my sami. Choć w przypadku perfum, które są po prostu mocne, intensywne, nie da się ich nie poczuć.